Kodeks na RTV
2 posters
V-RAZGLEDNA :: Forum :: Aktualno
Stran 1 od 1
Kodeks na RTV
nekaj izvlečkov:
Spoštovanje do strank, gostov in poslovnih partnerjev izkazujemo:
1- s kulturo komuniciranja
2- z urejenostjo delovnega mesta in
3- z osebno urejenostjo
(3) 1- * Lepo je, če se ob vsakokratnem srečanju med seboj prijazno pozdravimo, tako v poslovni stavbi kot izven nje.
* Spoštljiv odnos do strank, gostov, nadrejenih, sodelavcev in podrejenih sodi v osnovno kulturo vedenja vsakega zaposlenega.
* Receptor ali zaposleni, ki stranko ali gosta sprejme, ga usmeri oziroma pospremi k odgovorni osebi.
* Receptor predhodno obvesti strokovnega sodelavca ali odgovorno osebo o prihodu najavljene stranke.
* Na telefonski klic se vedno odzovemo najkasneje po drugem zvonjenju. Najprej se predstavimo.
* Če v pisarni ni sodelavca, ki mu je telefonski klic namenjen, ga poiščemo. Če je službeno odsoten, si ime stranke in problematiko zabeležimo ter o tem obvestimo sodelavca, ko se vrne.
* Če se s stranko dogovorimo, da jo bomo poklicali nazaj, povejmo tudi, kdaj jo bomo poklicali, in se dogovora držimo.
* Mobilni telefon imamo v času službe nastavljen na diskretno zvonjenje, da ne moti sodelavcev pri delu.
* Pri vstopanju v druge pisarne je potrebno potrkati. Če boste ob vstopu našli sodelavca pri telefonskem razgovoru, je vljudno, da se umaknete iz prostora oziroma vstopite le, če vam sodelavec da znak, da lahko vstopite.
* Več kot prijateljstvo na delovnem mestu ni primerno. Medsebojni odnosi naj bodo poslovni in ne preveč osebni.
* Prijaznost in strpnost se v osebnem stiku s strankami, gosti ali sodelavci vedno obrestuje. Prijazna beseda in nasmeh ublaži še tako nestrpen odnos.
* Če bomo videli, da ima sodelavec veliko dela, mi pa imamo trenutno čas, mu bomo pomagali in s tem bo delo prej končano. V primeru, da sami ne bomo zmogli ugodno rešiti določenih zadev, za pomoč prosimo sodelavca.
(3) 2- * Na delovno mizo sodijo zadeve, ki so trenutno v obdelavi, ostalo pa v predale in omare.
* Na stene in delovne površine ne lepimo in ne postavljamo osebnih predmetov, ki ne sodijo na delovno mesto.
* Delovnega mesta med delom ne zapuščamo, pač pa za urejanje zadev s sodelavci, v kolikor je to mogoče, urejamo po telefonu in elektronski pošti.
* V primeru, da moramo zapustiti delovno mesto, bomo o tem obvestili sodelavca ter poskrbeli za ustrezno preusmeritev telefonskih klicev.
* Na sestanke bomo vedno prihajali točno. Kadar se sestanka ne moremo udeležiti, bomo to sporočili nekaj dni prej in opravičili odsotnost. (pravočasno!!)
* Poslovni prostori morajo biti urejeni. Vsak delovni dan bomo zaključili tako, da svojo pisalno mizo pospravimo.
(3) 3- * Osebna urejenost ne sme motiti strank, gostov in sodelavcev.
* Na delovnem mestu in v stiku s strankami in gosti bomo vedno urejeni, primerno oblečeni in čisti. Neprimerna so športna oblačila in obutev, pa tudi sledenje ekstremnim modnim smernicam.
* V stiku s strankami bomo vedno oblečeni poslovno. Na delovnem mestu, kjer nimamo stika s strankami, bomo oblečeni poslovno neformalno.
* Ne dovolimo, da bi neurejen videz, neugoden telesni vonj ali neprimerna obleka pri delu prevladali nad našo strokovnostjo.
* Osebno garderobo, torbice, rezervne čevlje ipd. bomo imeli pospravljene v garderobni omari oz. na obešalniku.
* Ker gojimo kulturo oblačenja, je manj primerno, če nosimo: majice s sporočilnimi napisi, majice brez rokavov, oprijete hlače, majice, skozi katere se vidi spodnje perilo, športne čevlje, prosojna oblačila, kratke hlače, jeans, ipd.
..........
Kadar zaposleni kot zasebnik javno komentira delo RTV SLO, mora poudariti, da predstavljena stališča nujno ne odražajo zavodovih.
Za ožje vodstvo zavoda 4. odstavek ne velja.
.....
Kodeks je veljavno sprejet, kadar ga ob sodelovanju sveta delavcev in po predhodnem mnenju sindikatov podpiše generalni direktor zavoda.
Spoštovanje do strank, gostov in poslovnih partnerjev izkazujemo:
1- s kulturo komuniciranja
2- z urejenostjo delovnega mesta in
3- z osebno urejenostjo
(3) 1- * Lepo je, če se ob vsakokratnem srečanju med seboj prijazno pozdravimo, tako v poslovni stavbi kot izven nje.
* Spoštljiv odnos do strank, gostov, nadrejenih, sodelavcev in podrejenih sodi v osnovno kulturo vedenja vsakega zaposlenega.
* Receptor ali zaposleni, ki stranko ali gosta sprejme, ga usmeri oziroma pospremi k odgovorni osebi.
* Receptor predhodno obvesti strokovnega sodelavca ali odgovorno osebo o prihodu najavljene stranke.
* Na telefonski klic se vedno odzovemo najkasneje po drugem zvonjenju. Najprej se predstavimo.
* Če v pisarni ni sodelavca, ki mu je telefonski klic namenjen, ga poiščemo. Če je službeno odsoten, si ime stranke in problematiko zabeležimo ter o tem obvestimo sodelavca, ko se vrne.
* Če se s stranko dogovorimo, da jo bomo poklicali nazaj, povejmo tudi, kdaj jo bomo poklicali, in se dogovora držimo.
* Mobilni telefon imamo v času službe nastavljen na diskretno zvonjenje, da ne moti sodelavcev pri delu.
* Pri vstopanju v druge pisarne je potrebno potrkati. Če boste ob vstopu našli sodelavca pri telefonskem razgovoru, je vljudno, da se umaknete iz prostora oziroma vstopite le, če vam sodelavec da znak, da lahko vstopite.
* Več kot prijateljstvo na delovnem mestu ni primerno. Medsebojni odnosi naj bodo poslovni in ne preveč osebni.
* Prijaznost in strpnost se v osebnem stiku s strankami, gosti ali sodelavci vedno obrestuje. Prijazna beseda in nasmeh ublaži še tako nestrpen odnos.
* Če bomo videli, da ima sodelavec veliko dela, mi pa imamo trenutno čas, mu bomo pomagali in s tem bo delo prej končano. V primeru, da sami ne bomo zmogli ugodno rešiti določenih zadev, za pomoč prosimo sodelavca.
(3) 2- * Na delovno mizo sodijo zadeve, ki so trenutno v obdelavi, ostalo pa v predale in omare.
* Na stene in delovne površine ne lepimo in ne postavljamo osebnih predmetov, ki ne sodijo na delovno mesto.
* Delovnega mesta med delom ne zapuščamo, pač pa za urejanje zadev s sodelavci, v kolikor je to mogoče, urejamo po telefonu in elektronski pošti.
* V primeru, da moramo zapustiti delovno mesto, bomo o tem obvestili sodelavca ter poskrbeli za ustrezno preusmeritev telefonskih klicev.
* Na sestanke bomo vedno prihajali točno. Kadar se sestanka ne moremo udeležiti, bomo to sporočili nekaj dni prej in opravičili odsotnost. (pravočasno!!)
* Poslovni prostori morajo biti urejeni. Vsak delovni dan bomo zaključili tako, da svojo pisalno mizo pospravimo.
(3) 3- * Osebna urejenost ne sme motiti strank, gostov in sodelavcev.
* Na delovnem mestu in v stiku s strankami in gosti bomo vedno urejeni, primerno oblečeni in čisti. Neprimerna so športna oblačila in obutev, pa tudi sledenje ekstremnim modnim smernicam.
* V stiku s strankami bomo vedno oblečeni poslovno. Na delovnem mestu, kjer nimamo stika s strankami, bomo oblečeni poslovno neformalno.
* Ne dovolimo, da bi neurejen videz, neugoden telesni vonj ali neprimerna obleka pri delu prevladali nad našo strokovnostjo.
* Osebno garderobo, torbice, rezervne čevlje ipd. bomo imeli pospravljene v garderobni omari oz. na obešalniku.
* Ker gojimo kulturo oblačenja, je manj primerno, če nosimo: majice s sporočilnimi napisi, majice brez rokavov, oprijete hlače, majice, skozi katere se vidi spodnje perilo, športne čevlje, prosojna oblačila, kratke hlače, jeans, ipd.
..........
Kadar zaposleni kot zasebnik javno komentira delo RTV SLO, mora poudariti, da predstavljena stališča nujno ne odražajo zavodovih.
Za ožje vodstvo zavoda 4. odstavek ne velja.
.....
Kodeks je veljavno sprejet, kadar ga ob sodelovanju sveta delavcev in po predhodnem mnenju sindikatov podpiše generalni direktor zavoda.
Elvis- Število prispevkov : 123
Registration date : 25/09/2007
Re: Kodeks na RTV
ropotar zanima me kaj si s tem hotu povedat
N!K@- Gobica
- Število prispevkov : 27
Age : 34
Location : GROSUPLJE (geta)
Registration date : 27/09/2007
Re: Kodeks na RTV
N!K@ je napisal/a:ropotar zanima me kaj si s tem hotu povedat
Hotel sem izvati vse intelektualce da pokomentirajo tale kodeks, ker pa jih je na našem forumu izredno malo se to ni zgodilo.
Elvis- Število prispevkov : 123
Registration date : 25/09/2007
Re: Kodeks na RTV
ja bi pa reku nej mal pokomentiramo ane?! men je to vse skupi smešn tko da .... kdaj boš pa ustavo dau gor
N!K@- Gobica
- Število prispevkov : 27
Age : 34
Location : GROSUPLJE (geta)
Registration date : 27/09/2007
Ustava
N!K@ je napisal/a:ja bi pa reku nej mal pokomentiramo ane?! men je to vse skupi smešn tko da .... kdaj boš pa ustavo dau gor
Ustava je na tem linku http://www.dz-rs.si/index.php?id=150&docid=28&showdoc=1
Če pa koga še zanima (kar težko verjamem), razne spremembe ustave je pa tukaj http://www.dz-rs.si/index.php?id=150 .
Zanimivo Nika ane
Elvis- Število prispevkov : 123
Registration date : 25/09/2007
V-RAZGLEDNA :: Forum :: Aktualno
Stran 1 od 1
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu